În ediția din acest an s-au înscris 121 de studenți din toate orașele țării, dornici să învețe lucruri noi, să se cunoască, și să facă parte din sfera business-ului, domeniu de activitate în România din ce în ce mai exploatat și diversificat.

În prima zi, pe data de 12 aprilie a avut loc Gala de deschidere a proiectului și o sesiune de Networking, în care organizatorii i-au întâmpinat pe participanți cu entuziasm, într-o atmosferă plăcută, urmând ca mai apoi, să se desfășoare o activitate interactivă de cunoaștere. Participanții au fost foarte deschiși, curioși de prezența celorlalți, iar seara s-a încheiat plăcut, cu noi emoții pentru toată lumea.

Cea de-a doua zi de proiect a reprezentat prima sesiune de workshop-uri, intitulate ,,Cum să-ți construiești un plan de afaceri?” și ,,Investiții inteligente”, susținute de Călin Iepure  –  CEO, consultant, trainer și Cristian Chifoi – antreprenor, speaker, co-fondator al conceptului Bubble Waffles România, care au împărtășit cu tinerii studenți experiențele plăcute, dar și mai puțin plăcute prin care au trecut până înprezent, precum și conceptele și ideile pe care le-au dezvoltat pe tot parcursul dezvoltării lor la nivel profesional. Inspirați și entuziasmați de viziunea speakeri-lor, studenții au interacționat într-un mod simplist și modest cu ei, urmând la final să ofere un feedback sincer și precis despre lecțile învățate la traninguri.

Miercuri, programul a început de la ora 16:00 alături de Andrei Ursachi – CEO-ul și co-fondatorul site-ului stailer.ro, care a vorbit despre gestionarea bugetului la început de business, oferindu-le ,,viitorilor antreprenori” sfaturi utile și concrete legate de partea economico-financiară. Acest workshop s-a desfășurat per ansamblu ca o sesiune de Q&A, creată pe baza interacțiunii dezinvolte și prietenoase dintre participanți și speaker.

Ulterior, s-a discutat despre Branding și Marketing de succes/Business Digital –  un domeniu de actualitate, modern, țintit din ce în ce mai mult de către tineri, iar tehnicile și strategiile de promovare au fost ilustrate concis de către Cristina Norocel – om de afaceri în România cu o experiență de peste 25 de ani în domeniul business. La finalul zilei, studenții s-au destins printr-un joc intitulat ,,Vreau să fiu antreprenor!”, idee concepută să le pună imaginația și partea artistică la încercare, iar ziua s-a încheiat într-un mod energic pentru fiecare.

În cea de-a patra zi, s-au lămurit aspecte legate de partea juridică, de vânzări și de Public Speaking ale mediului antreprenorial, subiecte prezentate de către Ruxandra Vișoiu – avocat definitiv și membru în Baroul București și Andrei Dunuța – fondator și antrenor de public speaking la SPEAKINGS. După feedback-ul oferit de participanți putem spune că au fost niște training-uri reușite (,,A fost WOW!”, ,,Superb și o experiență unică”, ,,Plin de informații noi și folositoare!”).

Ultima zi de proiect a reprezentat o nouă serie de activități: două training-uri despre atragerea de fonduri și gestionarea crizelor economice, susținute de Cristian Otgon și Adrian Cioroianu – specialiști în domeniul business, în domeniul inovării și creației, care au transmis tinerilor informații despre bugetul, resursele financiare și managementul unui start-up, și o sesiune de Networking în care participanții și-au fixat noțiunile învățate la workshop-urile din zilele precedente.

Finalul proiectului a avut loc în contextul unei Gale de închidere, în care s-au împărtășit emoții, gânduri, sugestii, păreri și opinii legate de întregul proiect. Atât participanții, cât și organizatorii au fost entuziasmați de faptul că, totul s-a desfășurat într-un mod deosebit, modest și plăcut, fiecare fiind recunoscători pentru experiența de la Mediul de Afaceri din acest an.

Autor: Maria Horoba

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *